domingo, 11 de setembro de 2011

Por detrás do véu há sempre um divo.



____________________________________________________________________________________


Um divo. Masculino de uma rainha. Fuma cigarro, pisa no asfalto. Ele controla seu reinado. Parem de falar mau de mim, isso só enche meus bolsos. Por que sou globalizado. Sou um divo. Te conquisto com uma língua automática. Sou robotizado. Controlado como manequins na cena moderna. Todos sabem de meus diamantes, mas poucos conseguem vê-los. Por que sou um divo. Engano-os com a pouca promiscuidade londrina que carrego em meus instintos. Me masturbo em plena avenida e você estaciona seus cascos. Quer dá uma olhada dentro do meu jeans? O.K. Você terá que gastar dinheiro, divos gostam de dinheiro. Mas se você é um coitadinho, você não tem nada a me oferecer. Sou divo. Meus garotos gostam de dançar. Faz cinco meses que entrei nesse jogo de beber whisky. E os adultos me perguntam, qual sua idade? E lhes respondo, hm-rm Honey B. Mãos erguidas, mãos erguidas! Minhas pistolas cor-de-rosa precisam de tesão e eu sei exatamente como dar prazer a elas. Afinal, minhas garotas adoram fazer vítimas.

RETURN?
____________________________________________________________________________________


A divo. Female of a queen. Cigarette smoke, step on the road. He controls his reign. For a minute I look at the newspapers and the cover print my name. Stop talking bad about me, it just fills my pockets. Why am globalized. I am a divo. Strikes you with an automatic language. I am a robot. Controlled as mannequins in the modern scene. Everyone knows of my diamonds, but few can see them. Why I am a divo. Cheating them with little promiscuity London I carry my instincts. Masturbate in full you park avenue and their hooves. Want to take a look inside my jeans? OK You have to spend money, like money divos. But if you are a victim, you have nothing to offer me. I am a divo. My boys like to dance. It's been five months since I got this game to drink whiskey. And adults ask me, what is your age? And they say, hm-rm Honey B. Hands raised, hands up! My pistols color pink horny and I need to know exactly how to please them. After all, my girls love to victims.


____________________________________________________________________________________

Um comentário: